Dagens traktor:


Klik her for
mere info

Nyt og forbedret forum?

More
8 years 11 months ago #47 by Landmark
Næppe.
I min optik er det næsten værre end det der var der for nogle år siden......hjælpeløst.
Tekst er svær at håndtere pga af dårlig kontrast mellem den blå baggrund og små smalle bogstaver......
Den er sløv i optrækket.....nok pga de der lor..reklamer der skal financiere hele gøgemøget......

Men nå, det gode er at man bare kan holde sig væk og håbe på der ikke kommer noget vigtigt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #48 by admin
Replied by admin on topic Nyt og forbedret forum?
Hej Christian

Tak for din kommentar, jeg kan kun løse problemer hvis jeg bliver gjort opmærksom på det.

Først; gælder kommentaren kun forum delen?

Vedr. det nævnte problem med blå baggrund og dårlig kontrast - Jeg har allerede løst dette et par steder for noget tid siden, tjek gerne at du ser den seneste version ved at trykke ctrl+ F5. Hvis problemet stadig er der, kan du så lave et screenshot af det eller beskrive hvor det er? Vedhæft det her i forummet eller send det per mail til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Vedr. hastighed; selvom jeg allerede har optimeret hastigheden af siden, så er jeg heller ikke tilfreds endnu. Jeg kan dog ikke love at hastigheden bliver som på den gamle version, da de 2 ikke kan sammenlignes ang. funktionalitet og sikkerhed.

Vedr. reklamer, så er der færre reklamer på den nye version, end der var på den gamle. Reklamerne betaler nogle af omkostningerne til servere og software, men det dækker dem ikke, og resten betales og drives ud af min egen lomme. Jeg vil gerne tilbyde brugerne at betale et symbolsk beløb for at slippe for reklamerne, hvis der er interesse for det?

Målet med den nye version har været, at tilbyde et betydeligt pænere site med mange flere funktioner og bedre sikkerhed. Den gamle side var ca. 10 år gammel og det bar den også præg af. Jeg håber at få løst de nuværende udfordringer og at I syntes den nye version er et skridt i den rigtige retning. F.eks . er siden nu tilpasset din mobil og tablet også, du kan logge ind med facebook, man kan uploade mange billeder på én gang, tilføje videoer fra youtube og mange andre sider, man kan tagge, dele og like indhold, man kan søge efter indhold, se kort og rutevejledning til stævner og meget mere.

VH

Tobias
The following user(s) said Thank You: Ebbesen92, 1212db

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.322 seconds
Go to top